viernes, 20 de febrero de 2015

Un campament per a les persones desplaçades de Kobanê


Font: http://helpkobane.com/Archive/195

La Junta de Reconstrucció de Kobanê ha preparat un terreny per a construir un campament d'unes 1000 tendes per a la població civil refugiada que torna de Turquia. La gent que les sev
es cases van ser completament destruïdes durant els atacs terroristes, podran escollir entre romandre en tendes o anar a viure en els llogarets d'al voltant de Kobanê, especialment aquelles persones que tenen familiars en els llogarets. Un grup d'arquitectes, enginyers i altres experts dins de la Junta de Reconstrucció de Kobanê estan fent plans per a construir l'esmentat campament.

Tota la informació i com ajudar: https://comitesolidaridadrojava.wordpress.com/reconstruccion-de-kobane/

En castellano:

Un campamento para las personas desplazadas de Kobanê

La Junta de Reconstrucción de Kobanê ha preparado un terreno para construir un campamento de unas 1000 tiendas para la población civil refugiada que vuelve de Turquía. La gente que sus casas fueron completamente destruidas durante los ataques terroristas, podrán escoger entre permanecer en tiendas o ir a vivir en las aldeas de alrededor de Kobanê, especialmente aquellas personas que tienen familiares en las aldeas. Un grupo de arquitectos, ingenieros y otros expertos dentro de la Junta de Reconstrucción de Kobanê están haciendo planes para construir el mencionado campamento.

Toda la información y cómo ayudar:  https://comitesolidaridadrojava.wordpress.com/reconstruccion-de-kobane

No hay comentarios:

Publicar un comentario